Tema: Re: patarimai apie E91
Autorius: FX
Data: 2011-02-10 18:40:16
Taip bus sakoma apie tuos kurie dar tures RWD, o vat su FWD pasibaigs tikri
BMW. Jau net M padalinyje svarsto kaip sekanchias emkes daryti FWD nes taip
geriau ishtraukia... kaip supratau pagrindiniai motyvai kaina, valdomumas ir
tai kad nelieka tikimybes jog babyna per kardana mush...

FX

"911"  wrote in message news:ij07hn$viq$1@trimpas.omnitel.net...

paskutinis tikras bmw buvo e46