Tema: Re: Rekomenduokit maza auto
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-02-02 18:58:10
ai, priklauso nuo konkretaus egzemplioriaus.... gali ir trimetis kibiras but
negyvau nuvaikytas. Ishvis, tuos kompaktus reikia naujus pirkt, abo resurso
ten juose ne marios :).

shitais, o renault visokie scenikai - per dideli jau? Honda Jazz kaip?
Mitsubishi Space Star - tik tas jau egzotika shiokia tokia.....

Nezhiau kokios ridos planuojamos - bet jei retkarchiais kazhkur mieste
nuvazhiuot, neapsiribociau dyzeliu. Ne kazhka tam kurui sutaupysi, uzh
mashina permokesi, greiciausiai bus labiau nudrozhta, zhiema pastoviai
shalta salone.