Tema: Re: Rekomenduokit mažą auto
Autorius: aroone
Data: 2011-02-02 18:01:48
Jei kedute nera visaip besisukiojanti, besikilnojanti ir besilankstanti -
kuo puikiausiai telpa uz manes P206SW kibire. Lygiai taip pat tilps ir
kokiam C1/P107/Aygo ar kitam kibire .... kaip bebutu keista
Jei kedute visaip reguliuojama, net atstumus 807'o antros eiles sedynes iki
pat galo palieka neperdaugiausiai vietos kojoms.

Tad klausejui reiktu pasimieruoti turimas vaikiskas kedutes, ir jei jos yra
nereguliuojamos - tilps i bile kuri kibira, o vezimelis tilps kad ir i
Polo/P206 ar panasaus dydzio automobilio bagazine.

"Dainiushas"  wrote in message news:iiboge$mmr$1@trimpas.omnitel.net...

čia taip bazarint labai lengva kai nesi bandęs dėt..... :)