Tema: Re: Rekomenduokit mažą auto
Autorius: Pi.
Data: 2011-02-02 17:14:18
cia visi tik pasipizdavot susirinke:))
mano patarimas butu paziuret i meryva.. deja parduoti jau nebeturiu.. bet
kol buvo du vaikai, tai puikiai viskas tilpdavo.. ir prie juros, ir i kaima,
ir i miesta.. viduje vietos tikrai pakankamai, nors is isores atrodo labai
maza.. mano ugis 1.86 uz manes keduteje vaikas tilpdavo be problemu..
galines sedynes stumdosi atgal, jei reikia..
 dyzeli turejau 1.7 cdti.. ekonimiskas.. kai reikia ir paspaust galima..
nors gal neaktulu jai..