Tema: Re: Sodo traktoriukas
Autorius: MP
Data: 2011-02-02 15:14:24
Nu va ir issiaiskinot..tau gale patogiau, linui prieki, man bus patogiau
pasigaminti peili ant galo.Toki ir darysim.O ar potogu man bus juo naudotis,
pamatysim.

Beje, "atbulas"turejai mintyje, kad persisukes, ar "atbuliniu" begiu?
Pas tave kazkas panasaus, kaip faile, ar kaip pas lina, tik ant galo?