Tema: Re: Sodo traktoriukas
Autorius: Eex
Data: 2011-02-01 16:32:44
o, toki mano tevukas turi, bet pirko nauja, ir nelabai zinau kiek pinigu
mokejo, gal 4.5kl... nezinau tiksliai.
seip gausiai patenkintas. tik pas ji ne automatine deze, o ryciagas prie
sedynes. tikrai galingas daiktas, su priekaba akmenus vezem, tai nejaucia
jis nieko. tiesa, su padangom reikia butinai kazka pasidaryt, nes sukibimas
prastokas. va ziemai irgi peili norejo susivirinti, bet kol kas nepasidare.