Tema: Re: Sodo traktoriukas
Autorius: ozzy
Data: 2011-01-31 20:55:07
Matomais kalbi apie grazia pieva. Cia kalba apie praktiskai pelke kitaip
nepavadinsi. Zole laukine, gumbai, uzaugti gali iki metro aukscio. Zeme
durpe po lietaus einant sminga koja. Taipkad nereikia pasakot ir lygint
ko nezinai. Didziule konsentracija uodu bei akliu
vasara, pjaunant nuo prakaito jie tiesiog suzvereja :)

kad burnos neausint pridedu tai ko net sniegas neiveikia