Tema: Re: D?jau ant universalø u? 5000lt
Autorius: Renookas
Data: 2011-01-31 15:10:54
jau avensis cia newsuose tai kaip liga:) visi bijos dabar, ypac jei baltas.
Gerbiam Va, ar nelaikas tau pakeisti nika ir perdazyti avensi?:) Gal greit
parduotum:)

O as linkes surizikuoti, visai noreciau susirasti auto su variklio defektu
ir atstates parduoti, tik kaina protinga turetu buti, ir dar garantijas
zmogui duoti..