Tema: Re: Dėjau ant universalų už 5000lt
Autorius: Exo
Data: 2011-01-31 11:45:30
Pas saab'ą sėdynės fainos? Čia per kurią vietą? Tėvas 5 metus draivino 9000CD ten super duper komplektacija, tos sėdynės vartosi į visas puses bile kaip, o aš tuo momentu MB w123 su elementariom spyruoklinėm sėdynėm, tai pasakysiu aik tu peklon su savo saab'o sėdynėm. Nuvažiavus iki kaimo (170Km) išlipi visas kaip sudaužytas.... O apie galines tai aš išvis nekalbu, TRAGEDIJA!

--
EXO
Vilnius, +37064445484