Tema: Re: Dėjau ant universalų už 5000lt
Autorius: M
Data: 2011-01-31 11:38:50
Lygiai 5.
Neįspūdinga dinamika, ypač po 8,2 Eldorado. Bet mane kažkuo užkabino. Gal
jau vien tai kad LT niekas neperka senų USA universalų - kabrio, kupė, na
Sedanas, bet universalas - nesamonė.
Na o man patinka - ištisinės sėdynės, 8 vietos, gerai susilanksto, yra
kondiškė (bet fuk neveikia). Nu prikolnas daiktas. Labiausiai trūksta
blokiruotės galiniam tilte  - žiemą problema iš vietos pajudėt.