Tema: Re: Opel Rekord '84 +/-
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-20 12:18:14
Va kiek geru emociju ir prisiminimu. O dabartinis koks nors jaunimas ishlindes sakytu shudas, shrotas. O pabandytu kokioj apynaujej tackej pamojuot su bambaliu benzo variklio skyriuj, ir nuvazhiuot ish tashko A i tashka B. Xuj ten, butu servisas ir kokios 5-6 shtukes minusan. Plius PVM.

"Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message news:ih91g1$cr6$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> pabirbdavo, o tada vel su ranka ta ryciaga atgal atsukdavau. ten kiek
> suprantu jis taip misini riebindavo... beje, fokusas yra buves su tuo benzo
> pilstymu i karba.
> zodziu as masinoje visados benzo bambali veziodavausi. ir buvau masina
> paskolines tevukui, o tas paziurejo, kad ausinimo skyscio mazoka. atsidare
> bagaznika, o ten tas butelys voliojasi. tas paeme ir supyle viska i ausinimo
> sistema. ir vazinejo puse dienos :) bet paskuj sako neimanoma vaziuot -
> smirda benzu.... :) nu teko praplaut viska su slangu :)

>>> kariaudavau. ai dar bakas prakiures buvo :) negaledavau isipilt daugiau