Tema: Re: Opel Rekord '84 +/-
Autorius: ukw
Data: 2011-01-19 22:20:19
aš turėjau aštuompirmų.
šilainiuose po nakties jam nupiso priekines faras :)
viena fara buvo rasta sudužusi už namo kampo :)
kita fara buvo rasta jau integruota į daužtą eskortą. laimingas
atsitiktinumas, bet už poros dienų gatvėj pastebėjau eskortą be priekio ir
su viena sveika fara, būtent ta, kurios neberadau.

skambutis pareigūnams, kitą dieną pas pareigūnus jau gulėjo ta fara ir dar
pinigai kitai farai :)

ot buvo laikai :) eskortams lempas pyzdino