Tema: Re: Opel Rekord '84 +/-
Autorius: esquires
Data: 2011-01-20 10:37:13
neturejai tu jokio rekordo. ta rekorda, kur olandu gatveje pareguliavo,
visas vilnius zinojo. is tikro jis imdavo 3 litrus bet kokio benzino, net
acetona seimininkas buvo supyles, kai kazkur vaziuodamas pristigo benzino
(nenuostabu, kad pamirso prisipilti, nes bako 2000 km uztekdavo). ir
kasdavosi ne 2, o 4 saiba, tai cia kaip automatas gavosi, ijungi 4 ir
nereikia isjungti, tik sustojus sankaba isminti, kad variklis neuzgestu.
tokia tikroji to rekordo istorija.