Tema: Re: Auto privalomas draudimas
Autorius: arulis
Data: 2009-04-13 22:43:11
> geriausiai butu jei civiline galiotu zmogui, o ne masinai
is principo tai taip - butu geriau, bet speju kad priezastis paprasta -
suskaiciuoti ar priversti visus apsidrausti bus daug sunkiau.

dabar privaloma apdrausti visas transporto priemones - cia kaip ir aisku.
Jei pagal asmeni, tai butu privaloma visiems apsidrausti asmeniskai . kaip
tai realizuoti, jei koks zmogus sako as nevairuosiu siais metais? atimti
teises nafik is tokiu, kadangi nevairuos? neimanoma speju