Tema: Re: Auto privalomas draudimas
Autorius: astuntas
Data: 2009-04-13 17:24:01
gali arba draustis paprastai ir avarijos atveju (o pana jauna ir be
patirties, tai kad kazkur ivaziuos sansu biski yra) pistis po teismus ir
gaist savo laika bei nervus (gal pinigus uz teismo islaidas galiausiai ir
prisiteisi), o kitas variantas draustis ergo pazymint ta punkta ir sumoket
koki 40-50 lt i metus brangiau uz draudima, ir ramiai vazinet. cia kaip kam
idomiau  :)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4004 (20090413) __________

http://www.eset.com