Tema: Re: Auto privalomas draudimas
Autorius: astuntas
Data: 2009-04-13 15:24:43
drauskis ergo draudime, jie (kiek as zinau) vieninteliai turi toki navarota,
kai masina iforminama kaip "seimos automobilis", tada drausies tu, bet
papildomai pazymes punkta "gali vairuot jaunesni negu 25 metu asmenys", ir
pabrangs kazkur 20 procentu nuo tavo kainos. mano stazas 5 metai bet neturiu
25 metu, tai perasiau masina ant motinos, draudimas kainuoja dvigubai pigiau
:)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4003 (20090412) __________

http://www.eset.com