Tema: Re:
Autorius: padugne
Data: 2011-01-17 01:03:49
On Mon, 17 Jan 2011 00:09:26 +0200, MindX wrote:

> Tipiniai savininkai jas drožia, bet jas myli ir prižiūri. Variklį
> persirinkt ne problema, pakabą pasikeist (tuo pačiu pasiupgreidint,
> irgi). Per tuos 12 metų tai gali įvykti ne vieną kartą.

Xzn, variklio perrinkimas daily carui paprastai yra super big dyl.

> Apie kontingentą, kuriam svarbu kaip mašina važiuoja, o ne plastmasių
> kietumas. Nors iš viso šitą mitą apie pigius barškančius japoniškus ir

Man pvz netgi labai svarbu kaip masina vaziuoja, bet nordsleifes laikai
visiskai nejaudina. Nes pagrinde vaziuoju ne nordsleifeje, o seip mieste.
Ir aplinkybes beigi reikalavimai gerokai skiriasi.

> superkokybiškus vokiškus salonus reikia pamiršt vieną kartą. Nu fak, gi
> nebe 95 metai.

Tai kad japaskes niekaip neleidzia pamirst. Su keliom isimtim ju salonai
vis dar tokie patys barskaliukai kaip ir seniau.

> Prancūzai perka iš patriotizmo, net italai perka iš patriotizmo, tai
> kuom vokiečiai saviems brandams turi būti nelojalūs? Be to, užtenka bent

Manai is patriotizmo? As tai manau kad perka tas masinas kurios
labiausiai tenkina ju reikalavimus.

> Neturiu, bet fliukų duomenis palikim jiems patiems, jie nei kiek
> neatspindi Europos arba pasaulinių pardavimų. Jei aš iš kažkur
> ištraukčiau Japonijos statistiką, matyt irgi nebūtum patenkintas ?

Europine statistika mum gerokai artimesne nei japoniska, kur labai
specifiniai reikalavimai ir praktiskai uzdara rinka.

--
kthxbai.