Tema: Re:
Autorius: padugne
Data: 2011-01-16 20:58:31
On Sun, 16 Jan 2011 15:05:18 +0200, eSSas wrote:

>> Kuo aukstesnis marketistu ir pacios markes lygis tuo labiau kvarsinamos
>> galvos del visokiu ten "markes dna", "tradicines vertybes" ir pan
>> fignia. Tuo mazesnis siekis apshikt viska kas matosi, koncentruojamasi
>> ties strategijos "gryninimu", ritualu, legendu beigi tradiciju kurimu
>> ir pan.
> 
> Ir kaip cia neprisiminus bnv puristu su ju "turbo benzui neva eva"
> filosofija. Giliai-giliai kanalizacijoje

Be marketingo matai dar buna ir realus gyvenimas. Panasiai kaip kad ir 
interliui nutiko su jo pentium4 ir megahurtsais.
 
>> Zubara beje daro nei kiek ne kitaip. Jie nordsleife dabar pasirinko
>> panasiu simboliu kaip audi pikes peak. Mat siais fast and furious
>> street reisingo laikais susidomejimas raliu daugelyje amziaus grupiu
>> patapo minimalus.
> 
> Belieka issiaiskint target grupo preferencijas paikepykui vs nordsleifui

Jie matomai jau issiaiskino ir netgi savo busimo q7 koncepta pavadino 
pikes peak quattro. 
Beje, paskutini reklamini TT pasivazinejima padare irgi pikes peake o ne 
nordsleifej.

Matomai jiem amerika siuo metu rupi labiau nei namu rinka.

-- 
kthxbai.