Tema: Re:
Autorius: padugne
Data: 2011-01-15 18:30:20
On Sat, 15 Jan 2011 18:07:18 +0200, MindX wrote:

>> Ganetinai. Keturios durys ir 4 sedimos vietos kasdienines masinos is
>> sito sti dar nepadaro.
> Padaro, jau Lietuvoje yra krūvos žmonių STI naudojančių kaip daily
> car'ą. Viskas ten vietoje, sėdynės, vairas, bagažinė, pakaba kiek
> kietesnė, užtat klima, audiosistema, bliutusas, ir netgi skaitymo
> lemputė!

Kruvos? Sita eGztremalu wrx sti r205/c-spec hibrida? Kad tu STI apskritai 
pardavimai mizerni. 
As va beveik kasdiena prasilenkiu su hummeriu h1, kazkas irgi naudoja 
kaip daily cara. Bet jis nuo to tokiu netampa.
 
>> O jei jau taip, tai gal ekstremaliam "valinimui" paprasciau
>> neuzsiiminet marazmais ir paimt koki nors kupa? Kur ir kebulas
>> standesnis ir lengvesnis.
> Nu ir kokį kupą už tokią kainą paimsi? Ir palygink kupo ir STI
> praktiškumą.

Bet kuriuo atveju ne toki baisuokli. Bet abu bus vienodai nepraktiski.
 
>>>> The actual car that managed to get the new sedan world record is not
>>>> standard however, the 2011 Subaru STI Sedan used for the test comes
>>>> with a few R205 mods and a number of spec C parts.
>>> R205 ir spec C yra STI versijos skirtos japonijos rinkai, kurios yra
>>> serijinės ir road legal.
>> 
>> Japonijoj. Su vairu pas keleivi. Limited edishn.
> Ir kame čia blogumas? Limited edishn jau nebe serijinei gamybai
> priklauso? Beje, panameroj, taip pat "had the optional Sport Chrono
> Package, including ceramic brakes and turbo boost."

So what? Parduodama tiesei is salono. O vat tokios zubaros niekas 
neparduos, teks konstruotis paciam. Kita vertus tai viskas fignia, 
tiuningavimas siais laikais ner problema.
 
>>>> t.y. nebaisei ji ten "serijine". Tupa reklama ir tiek, jei porsche
>>>> panoretu, tai papimpine savo panamera (kuri yra "lenktynine" tiek
>>>> kiek dramblys) manau lengvai nusluostytu tam barskalui nosi.
> Taigi papimpino, so ?

Taigi nepapimpino. Visas tas sport chrono paketas yra normali serijine 
opTSija, gerokai normalesne nei tarkim rozhines spalvos sedynes :)
 
>>> Sakai? 2t ir 500 AG vs ~1,4t ir ~400 AG ? Drąsus pareiškimas
>> 
>> Nieko jis nedrasus, standartines panameros laikas buvo 7:56. Manai
>> nepavyktu islauzt poros sekundziu is jos issodinus tas salonui
>> sunaudotas 9 karves beigi simfonini orkestra su keliu zonu klimato
>> kontrole? Jau nekalbant apie tokius dalykus kaip reguliuojama
>> pneumatine pakaba, sklendes duslintuve ir pan kuriu zubaroj ner is
>> principo.
> Iš principo nėra ir nereikia, nes mašina tokia sukurta, tokia pateikiama
> rinkai, tiek ir kainuoja (150klt vs 450klt) Jei jau pradėt "lengvintis"
> tai ir iš STI pradžiai reikėtų išmesti saloną, garso izoliaciją, ir
> lankus, kurie sudėti dėl makineno saugumo. Žiūrėk ir dar pora sek
> atsiras. Bet bus kita kategorija

Arba prapuls nes sumazes kebulo standumas. O garso izoliacijos ten tam 
sti ir taip simboliskai, su visokiais parsais nepalyginsi.
 
>>> Taip, 7:55 laikas nėra superypatingas Nurburgringe, tačiau turint
>>> omeny STI kainą (~150klt) ir artimiausių konkurentų (250-300klt+)
>>> pripažink, kad Subaru giriasi pagrįstai.
>> 
>> Xzn kas ten tie sti konkurentai. Evoliucija?
> Evoliucija nelabai giriasi Nurburgringo laikais. Bet matyt vienintelis
> konkurentas ir bus. Kitas įspūdingas egzempliorius yra Renault Megane
> R26R, bet ten kita klasė.

Tiesiog tai praktiskai neegzistuojanti rinkos nisha. Nes dauguma tu kur 
varvina seile neturi reikiamu babkiu. O kai babkiu atsiranda tai noras 
paprastai buna praejes.

-- 
kthxbai.