Tema: Re: Duja ir intercooler'is
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-01-14 16:01:29
"Pagonis" <pp@tt.lv> wrote in message
news:igpkdo$3go$1@trimpas.omnitel.net...
> Saltas misinys- riebesnis deguonimi misinys. Tau reikalingas deguonis ir
> kuras. O momentini turio/slegio sumazejima papildys turba po
> intercoolerio. :)

Taip, butent: priebini deguonimi kura duodi irgi.
Galvoju  ast taip:
Puti turbina ora per duju garavimu atsaldyta intercooleri per voztuvus i
degimo kameras, o duju gara paduodi atskirais purkstukais tieisiai i degimo
kamera - tada tas misinys babach - ir cilindras vpiriot. Kadangi atejo
saltas oras, tai nuo babach jis issiplete daugiau nei kad but atejes
karstas - ir visa galios ir ekanomijos esme.

Styra
P.S. O man visalaik atrode, kad turba stovi pries intercooleri...