Tema: Re: rekomenduokit diplomu rasytoja
Autorius: Donce
Data: 2011-01-11 10:24:28
bandziau mokytis vu mif (2.5 kurso atsikankinau), meciau tik gaila per
velai, supratau kad tikrai ne ten istojau, niekaip pas miseviciu antro
semestro matanalizes nepraejau, du kartus kursa kartojau ir niekaip. kazkur
pastrigau pas ji sarasuose. teko mest :(
istojau i vgtu verso vadyba, praktiskai liko diplomini rasyt arba nusipirkt
:D jokiu pastrigimu, jei nesupranti paaiskina. vu mif'e jei nesupranti,
sakydavo durniau ka tu cia veiki jei nesupranti :D nemirtingu kirvuku ten
yra :(

--
Donce