Tema: Re: rekomenduokit diplomu rasytoja
Autorius: VNO
Data: 2011-01-10 16:51:37
ne du metus, o visus 5 metus.
gaisau, nes sumokejus uz 3 metus gaila buvo pinigus mesti, damuiai i reikala iki galo.

tiesiog tai kas buvo verta, tudijavau ir man buvo idomu.
jei zinociau koks bus diplominio vertinimas - tieiog duociau kam nors kitam rasyti.
pats kirciau daugiau laiko tam tikru destomu dalyku studijoms.

del kitu univeru - tai ju yra ir vgtu man buvo ne paskutinis univeras.

nuipirkus diploma, tikrai galeciau ramia szine sakyti, akd baigiau vgtu.
tiesiog, vertindamas darbo laika skirciau laika kitiems mokslams, o ne tusciam laiko gaisimui.
deja, bet vadybos vgtu diplominio parasymas (kai rasai pats) nekaip neparodo ir nepasako ar tu kazka ismokai.

VNO