Tema: Re: Q; Dyzeliukas
Autorius: ogaga
Data: 2011-01-10 15:24:42
nu is mano patirties
yra focusas tddi su siurbliu vp-44
rusiskos salerkos jau ne viena ir ne dvi backos isvazinetos... bet viskas 
ciki

buvo panasus kaip pas tave  atvejis..

rytais kai salta reikedavo pasukt ilgiau starteriu , bet atkreipiau demesi, 
kad kazkaip per trumpai pakaitinimo lempute dega..
akumas buvo nors 680Ah bet senokas ~6m senumo ir jautesi, kad saltas vangiai 
suka..
nupirkus nauja akuma 720Ah problema dingo...

"SauliusG" <sauliukass@gmail.com> wrote in message 
news:igelt0$q77$1@trimpas.omnitel.net...
> Beje, gal netycia turit schema kur jis yra/kaip ji pasikeisti?
>
> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
> news:igel4u$ot8$1@trimpas.omnitel.net...
>> Spėju, kad taip. Siurblio kompas sujungtas su pagrindiniu valdymo bloku 
>> ir nuo jo ima info iš temp. daviklių. Neveikiant tepalo. temp. davikliui, 
>> tada turėtų šiaip jau imti iš aušinimo skysčio arba oro srauto temp. ir 
>> pagal tai koreguoti įpurškimo pradžią ir laiką, bet vat kažkodėl 
>> automobilis vedasi nenoriai...
>> Ir beje, dar kartą perskaitykite savo laišką ir reziumuokite:
>> -automobilio užsivedimas priklauso nuo temperaturos lauke
>> -diagnostika rodo klaidą tepalo temperatūros daviklio
>> Dar klausimų yra????
>> :)
>>
>>
>>> Manai kad jame gali buti sita problema?
>>>
>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
>>> news:igek9o$nhg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>O tai kodėl nesusitvarkote temp. daviklio?
>>>> Prisegu info apie daviklį.
>>>>
>>>>> Diagnostika klaidu nerodo (yra viena klaida Tepalo temperaturinio 
>>>>> daviklio -
>>>>> bet sita ne i tema tikriausiai).
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>