Tema: Re: Atsiliepimai apie Toyota Yaris Verso
Autorius: Dainius
Data: 2011-01-06 21:29:23
asmeniskai 21,tiesa tai buvo gana senai, bet ispudziai dar nepamirsti :)
tokios neprognozuojamos elektronikos :)
bet to dar teko atsiliepimus is draugu girdeti ir apie reno 9, ir apie
laguna ir espace
siuolaikinese tikiuosi maziau yra del to bedu, bet.... :)

"kewle migyje" <ai@ui.oi> parašė naujienų
pranešime:ig54di$hnn$1@trimpas.omnitel.net...