Tema: Re: Atsiliepimai apie Toyota Yaris Verso
Autorius: svk
Data: 2011-01-06 00:21:35
Turėjau dyzelinę zafyrą ir 1,3 benzą yarį verso. Aišku, jei gali pasiimti
Zafirą - tai ją ir imk, daug didesnė, minkštesnė ir tt. Tačiau dyzelis bus
2L, mieste apie 7 ramiai ims. Yaris man labai patiko, tačiau išties yra
kibiras, kietoka, barškanti bagažinė. 1,3 variklis nebuvo eiklus, bet
važiavo normaliai, ypač, jei ne visa šeimyna sulipus, bet užmiestyje jau
trūkdavo galios "lėkti" + Yaris yra aukštesnis už zafirą, tad vėjas jį
blaško lekiant autostrada kokia. Vietos - tiek prieky tiek gale sėdintiems
bus kone daugiau nei Zafiroj, bet bagažinė pas Yarį - nedidelė, palyginus su
Zafira. Jei veši kontrabandą - Yaris standartiškai su dviem dugnais ateina
:)  - yra ten erdvė po gale sėdinčių kojomis - skirta sėdynes sulankstyti ir
paslėpti, jei nori daug krovinių vežti :) Rudys - Yarį pirkau kokių 8 metų,
rudys nekliuvo už akių (mašina atvaryta iš pietų FR, tai ir neturėjo būti
rūdžių), po pusantrų metų pardaviau, tai viskas ok su tuom, o Zafira
važinėjau 10 metų nuo naujos - po 10 metų jau būtų reikėję užsiimti
rūdimis - yra keletas vietų reikalaujančių dėmesio.

"Dainius" <cepelinus@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:ig2f32$5t4$1@trimpas.omnitel.net...