Tema: Re: Atsiliepimai apie Toyota Yaris Verso
Autorius: Pagonis
Data: 2011-01-06 09:09:23
Senais laikas esam myne keturiese ziema is vln i kns su darbiniu apynauju
dyzeliniu jarisu, tai vaziavimas visai smagus pasirode- ir kelia stebetinai
gerai laike, ir siaip, dizainas toks savotiskas :)
Ale viskas priklauso nuo to, kiek litu zadi isleisti.
I 6 litrus telpa didzioji dalis normaliu dyzeliu, ir su didesniais kebulais.
Man tie visokie mazesni uz 1.6 dyzeliai jau linksta prie problemu, o kuro
sanaudos- tos pacios.