Tema: Re: Rumsterio peciukas
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2011-01-05 15:41:16
užuojauta tau. pats karts nuo karto imu tarnybinį po miestą ar
autostradą persimalt, tai nu jė nafik tokias mašinas.
jos kuriamos tik tam, kad tarnybinė mašina būtų naudojama tik iš bėdos
ar neišvengiamybės.
beje, prie -15C salone šiltėti pradeda po 7km nevisiško piko metu
važiuojant mieste. (centras-pašilaičiai). tad labai keista, kad pas
kažką ir po 20km yra šalta.
beje, škodų parkas pas mus nemenkas, tai tik superB yra automobilis.
viskas daugiau - vežimas be arklio. o kaip apie jas atsieliepia autoūkio
darbuotojai, geriau viešai nesakysiu, nes dar patrauks kas atsakomybėn
už neapykantą mažumoms, kitoms rasėms, kitoms tautoms (čiukčioms ypač)
ir dar už ką nors dėl ko nors.

vienintelis dalykas, kuris džiugina, tai kad veždamas tris dramblius po
100-120kg, važiuojant autostrada 70km/h matau 3.7l/100km zyzelio ryjant.
bet pasiekus 100km/h ryja jau beveik 6.