Tema: Re: Rumsterio peciukas
Autorius: TranZOO
Data: 2011-01-05 11:48:47
perdaug silumos atiduoda judejimui.

pas mane 2.0 tdi yra papildomas sildytuvas, kai jis neveikia (bako rezervas
isijunges) mano nesusyla nuvaziavus ir 30 km mieste.

paziurek ar pas tave toks yra (manau turetu but, jei lietuvoj pirktas) ir
patikrink ar jis veikia, nes buna kompas ji uzblokuoja, kai gauna oro -
uztenka pasivazinet sportiskiau apytusciu baku.