Tema: Re: del eismo ivykiu srities advokato [crosspost]
Autorius: M&M
Data: 2011-01-03 14:52:35
pora klausimu stojasi:
1)ar gali pasalinis asmuo dalyvauti avarijos aptarime, aprashyme,
bendravime su policija?
2) jeigu as vaziuoju ir man pasirodo, kad y kelia isbega vaikas, suo ar
katinas, dedu per stabdzius - ar cia jau pavojingas vairavimas? saugaus
atstumo savoka, kaip suprantu, tam ir yra, kad spetumei sustabdyti,
neziurint, ar priekyje vaziuojanti masina piso per stabzius ar palengva
stabde?