Tema: Re: MB greiciu deze!!!
Autorius: MindX
Data: 2010-12-22 15:06:03
Jei senojoje dėžėje tik korpusas blogas, galima permesti vidurius į kitą, perdavimai liks tie patys. Aišku išsimatuoti guoliavietes ir tt.

"Markovich" <idea3@inbox.lt> wrote in message news:ieso3o$ldv$1@trimpas.omnitel.net...
> tai vat klausimas ar tos dezes skiriasi TIK perdavimo skaiciumi
> ar nebus kokio nors stebuklo kad skiriasi dar kas nors, tarkim torqo maziau 
> laiko, velenu nesusikabinimas ir t.t.t.
> 
> "esquires"  wrote in message news:iesnfc$k82$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> jei sugalvos, kad perdavimo skaiciu skirtumas neesminis, tai pasirinkimu
> gausiai padauges ir, be to, ne is tokiu retu modeliu. imetu i a.o.b. list'a
> su dezemis mazdaug 1990-2002 metais gamintiems modeliams.
> 
> 
> "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message
> news:iesn1k$jga$1@trimpas.omnitel.net...
>> ok, paskaitem signalizacijos prisvaigimu, o dabar einam prie problemos 
>> sprendimo:
>>
>> 717.417 skirta atmosferiniam varikliui, o 717.460 - kompresoriniam (2.0K 
>> arba 2.3K). susimontuoti susimontuos, bet skaiciai:
>> 717.417 - I. 3,91; II. 2,17; III. 1,37; IV. 1,0; V. 0,81; R. 4,27, difas 
>> 3,91.
>> 717.460 - I. 3,86; II. 2,18; III. 1,38; IV. 1,0; V. 0,80; R. 4,22, difas 
>> 3,46.
>>
>> is populiaresniu to laikmecio modeliu 717.460 taip pat montuojama i:
>> 170.445 (slk200 kompressor),
>> 170.447 (slk230 kompressor),
>> 202.024 (c230 kompressor),
>> 202.025 (c200 kompressor),
>> 202.082 (c200 kompressor t-modell),
>> 202.085 (c230 kompressor t-modell),
>> 202.128 (c250 turbodiesel),
>> 202.188 (c250 turbodiesel t-modell),
>> 210.045 (e200 kompressor),
>> 210.145 (e200 kompressor t-modell), 210.053 (e280),
>>
>> 202 modelio modifikciju pavadinimai, metai, perdavimo skaiciai ir kas tik 
>> nori - 
>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=518&Itemid=180 
>> . aisku, paminetu modifikaciju srotuose ne fontanai, bet gal kazkiek 
>> pagelbes.
>>
>> jei kas neaisku, klausk.
>>
>>
>