Tema: Re: akcijinės plovyklos vln?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-26 09:19:30
Reiskia ranku plovimo privalumas, atmetus visus minusus, toks, kad nereiks
pries parduodant nereik poliruoti. Nelabai didelis, nes man savo prie visu
japonu minusu, kuriu net nezinojau, tikrai nemanau, kad apsimokes tai daryt.

"Zooooo"  wrote in message news:if5ng9$7oh$1@trimpas.omnitel.net...

as nezinau kiek turginiai uzdirba, eik ju ir pasiklausi. Jie gi savo
karucius isblizgina iki negaliu :)  Nebutum po sepeciu kises, butu pakake
nuvaskuoti pries parduodant. O jeigu dabar jau pusiau matine - tai tik
poliruoti. Ir verte pakils, ir greiciau parduosi :) Kiek duona kainuoja
nezinau :)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tai jei tris metus buciau ploves rankutemis, o ne plovykloje, pries
parduodant nereiktu poliruot, kad verte pakelt? Ir lieka klausimas - kiek?
Zinau buna zmoniu, kur nusipirke telefonus po menesi nuo ekranu pleveliu
nenupleso, tai man cia irgi panasus skirtumas. Nes turbut irgi butu galima
nufotkinkt, kaip displejai skiriasi ir kiek estetinio vaizdo bei rinkos
vertes prarandama ja nuplesus. Neduok Dieve tiek nusigyvent. Baisiau turbut
tik zinot kiek duona kainuoja...

"Zooooo"  wrote in message news:if5luh$6fh$1@trimpas.omnitel.net...

tai jei matai ok, siaip paklausk turginiu kodel gi jie tuos automobilius
polliruoja - atsakymas bus daugiau gauti galima. Tai susiveda tik i vertes
praradima, kitiem gal ir i estetini vaizda.