Tema: Re: akcijinės plovyklos vln?
Autorius: Zooooo
Data: 2010-12-25 22:27:28
na tai pilnu dydziu atsidaryk ir dar karta pasitikrink arba tamstai laikas
pas akiu daktara. Atmink cia gerai priartinus vaizdelis, taip is toliau
ziurint gal ir mazas efektas. Bet as priejas prie auto is 20 cm atstumo
galiu pasakyti ar buvo plauta sepeciais ar ne. O siaip tai plauk savo karuti
kur nori, man neidomu visai... nors ir su metaliniais sepeciais :)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Man abu atrodo normaliai. Dar idek savo kedu nuotrauks - kur vienas sekcijoj
gulejo ir dulkes nuo jo sluostei, o su kitu kashe zaidei ir skalbiankeje
plovei. Ar skirtumas reiks tai, kad skalbianke gadina sportbacius?

"Zooooo"  wrote in message news:if5h9e$2m9$1@trimpas.omnitel.net...

Gali paziureti kaip porshas atrode po ~ 3 metu drozimo su sepeciais, jo
lakas zymiai kietesnis nei japono ! Cia 50/50 nepoliruota vs poliruota.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Plaunu japona plovykoje. Parduodamas po triju metu naudojimo - kiek gausiu
maziau procentais, lyginant su tuo, jei buciau ploves rankomis?

"Zooooo"  wrote in message news:if5b6g$tbt$1@trimpas.omnitel.net...

ka rukai ??? Plovimas rankom su specialia kempinem, dvieju kibiru principu
maziausiai pridaro zalos dazu dangai. Net per TOPGEAR hebra dare testus -
ten su rankom kur plove hebra prihalturino su dziovinimu - naudojo gumines
sluostes, todel ir gavo minuso :)  Ziguliuka ar koki zaza tik su sepeciais
nebent bruzinti, japonu isviso po sepeciais kisti negalima, lakas minkstas
!!!!