Tema: Re: akcijinės plovyklos vln?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-25 22:35:50
Man pas akiu daktara nereik - skirtumus matau. Taciau, klausimas islieka -
skirtumas yra- nu ir kas? Praranda verte? Netraukia? Nedziugina nes
tyrinedamas ish 20cm matai skirtumus? Nezinau - pavydet zmonems su tokiais
rupesciais ar gailetis...

"Zooooo"  wrote in message news:if5k3g$53a$1@trimpas.omnitel.net...

na tai pilnu dydziu atsidaryk ir dar karta pasitikrink arba tamstai laikas
pas akiu daktara. Atmink cia gerai priartinus vaizdelis, taip is toliau
ziurint gal ir mazas efektas. Bet as priejas prie auto is 20 cm atstumo
galiu pasakyti ar buvo plauta sepeciais ar ne. O siaip tai plauk savo karuti
kur nori, man neidomu visai... nors ir su metaliniais sepeciais :)