Tema: Re: atsiliepimu apie servisus
Autorius: Renookas
Data: 2010-12-17 12:07:33
UAB Hitra. Kol kas pavadinimas labai nesimato (yra uzklijuotas ant duru, bet
deja mano klaida del kurios nesimato ten  is tolo). Bet servisas tai tikrai
matomas ir nepastebeti neimanoma. Darbo laikas darbo dienomis 8-21,
sestadieni-sekmadieni 9-17. Kontaktai tiesiogiai su direktorium 861444019,
tomas. Serviso vadova keiciam siuo metu del nekompetencijos, tai kol kas
tiesiai su direktorium arba su manim reikia kontaktuoti. Atranka pabaigsim
ir bus naujas zmogus.