Tema: Re: atsiliepimu apie servisus
Autorius: Renookas
Data: 2010-12-17 12:04:37
Ta prasme cia kardinaliai pasikeitem. ir su ankstesniais savininkais mus
sieja tik nuomos sutartis be jokiu asmeniskumu. tiesiog jiems nesiseke omes
vietos ieskojom. Musu darbo laikas nuo 8 iki 21 darbo dienomis ir nuo 9 iki
17 sestadieniais ir sekmadiniais. Siandien dienai parduotuveje turime alyvu
bei priedu visokiu (nuo rasojimo, dyzeliui, varikliui ir t.t.), oro, tepalo,
kuro filtru, akumuliatoriu, lempuciu ir kt smulkmes. Dabar svarstau is ko
pasiimti autochemija, valytuvus, padangas ir pan. Ta prasme gauti galim
visko, ko reikia. bet parduotuve pati dar tik komplektuojasi. Istorija tai
tikrai ne kokia, isgirdau dabar is kitos puses. Is tikruju tokiu sitoriju
tikiuosi pas mus nebus, bent jau as neleisiu. YRa problemos jas ir
sprendziames su klientais. O ne didinam islaidas po teismus tampydamiesi.
Kaina paprastai suderinama yra pries darbu atlikima, o ne po tai paprastai
visiems buna aisku jau kas ir kaip. Aisku buna isimciu, bet 15 minuciu
stoveti kad uz tepalus atsiskaityti man atrodo nei vienam dar nereikejo.
Taip kad girti kol kas labai nenoriu. Vizija turim grazia, o kaip igyvendint
pavyks paziuresim po metu dvieju. Jei jau kas nepatiks geriau nemuskit, bet
man apsakykit kad galetume pasitaisyti. Greitu laiku tikiuosi atsiras
reklama ant pastato su musu vardu ir nebemaisysite musu su Autoringu.