Tema: Re: atsiliepimu apie servisus
Autorius: Renookas
Data: 2010-12-17 10:21:01
zinau sita atveji, pasakojo ir man. Kai atejom nuomotis si servisa stengesi
nutyleti visus blogus atvejus, bet dabar pakankamai daug suzinojau apie ju
"nesekmes". Na stengsimes, patsaisyti sios vietos varda. Bet zodziais
nepritaisysi. teks darbais. Galesit ivertinti kaip mums sekasi. Kol kas tik
antras menuo kaip dirbam sitoje vietoje, turim ir sunkumu kartais,
kolektyvas irgi kol kas keiciasi, atsirinkinejam ir netinkamus is karto
pasalinam. Bet viena dalyka ka galiu pazadeti, tai atsakomybe is musu puses
yra ir bus. O del kazkokiu nesusipratimu tai reikia vietoj aiskintis o ne
teismuose. Ir visko pasitaiko darbe (ne tik servisu, bet ir vusu zmoniu
darbuose), bet reikia prisiimti atsakomybe. Man tik idomu kas ten nutiko tam
varikliui tada kad jie tiek spyriojosi.. ar ne paprasciau butu buve
sutvarkyti is naujo... nors as nupirkau ford focus tiesiai is kito meistro
garazo (Vilniuje) nes moteriskei truko kantrybe pas ji remontuotis. Pasirodo
po variklio kapitalinio 100 km nuvaziavus problemos prasidejo. Svaistiklis
neprisuktas buvo. Pasikeiciau varikli ir viskas gerai dabar. Bet meistras
savo kaltes irgi nepripazino... nors moteriskes tevo draugas..