Tema: Re: kur zyzeline mazda remontuot?
Autorius: svyt
Data: 2010-12-07 17:57:07
stabdziu cilindriukai uzrudija kai pakliuna dregme per pasenusias 
sandarinimo gumytes, su skyscio keitimu tai nesusije, skystis keiciams nes i 
ji prisirenka dregmes ir labai sumazeja uzvirimo temperatura, ir daug kartu 
stipriau pastabdzius, ar (kadangi ta pati instrukcija ir masinom kurios 
vazineja ispanijoj per karscius) nusileidus nuo puskilometrio aukscio kalno 
gali likt be stabdziu (tikriau suveikia tik kelis kart nuspaudzius, bet 
neipratusiam tai gali but netiketa ir labai pavojinga).

-- 
vyt/ /


"Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
news:id2i0g$tvh$1@trimpas.omnitel.net...
> Dyzelistai. Ten skirstomojo tipo siurblys spėju ir įtarimas krinta ant 
> ankstinimo/vėlinimo reguliatoriaus.
> Kai dėl filtrų keitimo, tai taip, liūdna. Ir viskas yra iš tų laikų, kai 
> kiekvienas turėjo pats remontuotis savo žiguliukus, bet ne kiekvienas 
> mokėjo skaityti žinynus todėl žinios apie automobilio remonta buvo 
> perduodamos žodžiu. Taigi remonto legenedos gyvos ir sklando dar iki šiol. 
> Todėl daugumos nuperkamų automobilių iš kart keičiami diržai, nors gal jie 
> nesenai keisti ir sudėti originalai. Keičiami filtrai su tepalop keitimu, 
> nors kuras atitinka standartus ir pagal automobilio žinyna jį reiktų 
> keisti 6 kartus rečiau ir t.t. Beigi aišku pamirštama keisti greičių 
> dėžėse tepala, o ką jau kalbėti apie stabdžių skysti. Užtai beveik visu ir 
> pastrigę stabdžių cilindriukai :)
>
>
>> Kuro filtrus keičiam nes jie lengvai ir neskausmingai keičiasi. kai 
>> pradės skaudėt, tada nekeisim :)
>> O katrie labiau turi būt - dyzelistai ar elektronščikai?
>
>