Tema: Re: Ziauriai trukcioja variklis, Mondeo 94
Autorius: Reaver
Data: 2010-11-29 18:37:32
Tai kad lyg ir netampiau, atsargiai dariau. O be to, jei nutrukes butu, tai
gal ir ant laisvu dirbtu levai, o cia tik vaziuojant, nu tiksliau, kai
reikia daugiau galios, pvz 3 begiu begintis nuo nedidelio greicio, bet
prasideda tik nuo ~2.8k rpm ir tada pradeda sokinet 2.6-3k, spausk
nespaudes, o primu-antru be problemu kyla apsukos iki kiek spaudi.