Tema: Re: Ziauriai trukcioja variklis, Mondeo 94
Autorius: Reaver
Data: 2010-11-29 16:53:35
Tai dar ir svitriniu pravariau, ne tik atsuktuvu. Juk buvo apsinesusios. :-D

Bet ar del zvakiu gali buti toks ziauru trukciojimas (tarsi springimas),
nors su neijungtu begiu dirba puikiai, gazuojasi irgi? Jei zvakes, tai nieko
baisaus, nuvaziuosiu ir nupirksiu, bet ar tikrai gali buti del ju? Bijau kad
kazkas uzsalo ir man per salcius reiks vaziuot kaip pensininkui... :-D