Tema: Re: Ziauriai trukcioja variklis, Mondeo 94
Autorius: Tomis
Data: 2010-11-29 16:48:10
Nu kompas kaip kompas, po akumo atjungimo reikia ji apmokyt :) Ten gana
nesudetinga procedura: kazkiek laiko laikyt vienokias apsukas, paskui
kitokias, paskui lygtai pavaziuot tam tikru rezimu. Dabar nepamenu, bet
esu pora karteliu ta procedura praejes - viskas normoj po to.

Siaip beje gali ir pabandyt akuma atjungt/prijungt ir is naujo apmokyt po
to.