Tema: Re: del eurovan'u
Autorius: Pagonis
Data: 2010-11-10 21:30:40
2.1 nuo kazkuriu ejo tik su elektriniais lucas siurbliais, bet anie jau
remontuojami ir i kokius 800lt telpama. Pirmi pozymiai- pasukus rakteli su
pauze uzgesta. 1.9 nesvarstytinas, 2.0hdi lyg irgi viskas ok. Turetu buti
smagesnis prie mazu apsuku ir cipuojasi lengvai :)
Visu 4 variantu komplektacjia priklauso nuo pirmojo saviniko noru, tarkim
pas mane fiatas buvo praktiskai su viskuom.
Beda- dideles ridos, siaip- tikrai patogi auto, vaziuokles nesudetingos,
viskas nesunkiai pataisoma. Siandien kaip tik klausinejausi apie pigia
apardyta lancia panevezyje. Zmogus isarde varikli, o kaip supratau beda buvo
tame paciame kuro siurblyje... :)