Tema: Re: del eurovan'u
Autorius: neturiu
Data: 2010-11-10 11:18:09
jei dyzelio nori tai ieskok 2.1 variklio, sunkiai bet imanoma rasti.
plius su 2.1 varikliu eina geresnes komplektacijos,
su 1.9 varikkliu problemos, bet zmones su jais vazineja :)
pakaba tvirtoka, jei reikia vietos daug, tai gal geriau koks voager,
bet kaip darbinis arklys tai kilnai uztenka.
Kazkiek problemu buna kaip mineta su generatoriu.
dar greiciu deze megsta sugesti.

"zhaltas" <zhaltas@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:ibdmtt$7bu$1@trimpas.omnitel.net...