Tema: Re: del eurovan'u
Autorius: zhaltas
Data: 2010-11-10 10:59:41
yra netoli ulyyse gal kokiu 1997m, eda kas netingi jau geri pora metu ja, is bedu pakolkas buvo generatorius, nes varvejo saliarka ant jo ilga laika per nesandaria kuro sistema  :D
daugiau kiek zinau nei remontuojamas, nei saugomas, dirbama tiesiog su juo. Ir kilometru nemazai prisukta jau. Man net paciam keista kaip tas fiatas negenda.