Tema: Re: Problema! Katinai
Autorius: Sharkius
Data: 2010-10-27 23:50:01
Mano AA tiotka, visa gyvenima pavyzdingai puoselejusi gelynus apilink
dagiabuti, su katinais sikanciais i geles ir kapstanciais vazonus paprastai
kariaudavo - pasisnekindavo tuos katinus, paserdavo kokia savaite, po to uz
pakarpos po du ar tris sugrusdavo i maisa, su visu maisu i trulika ir uz
kokiu penkiu stoteliu ismesdavo juos nafig prie kokio konteinerio - du trys
reisai ir kieme telikdavo vienas ar du pramiegoje "tremimo pogromus".
procedura budavo kartojama kiekviena pavasari:)