Tema: Re: Problema! Katinai
Autorius: AurimasB
Data: 2010-10-27 11:04:01
reikalingi nereikalingi, kas iš to. neįsileis savivaldybės darbuotuojų su tuo skundu į namus ir bigsis viskas, gaus laišką kad susitvarkytų, blogiausiua tveju baudą kelis šimtus.. pas mane šitacija kai kaimynai, bomžai beveik, jau metus be kanalizacijso gyvena, užsikišo ir jiem px, nesa savo išmatas i konteineri pila :D irgi rasėm 2 skundus, pirma karta pažadėjo susitavryt, antą kartą gavo baudą, dabar neiko nebeisileidžia na ir savivaldybėj sako kad neiko daugiau negalim padaryt, žada tuos vamzdžisu susitvarkyt kai tures lt ir tiek..
vz aš užsip*sau kariaut, reik kibt ir namą staytis, aišku nefaktas kad ir ten kaimynai dovanėlės bus, na bet gal neikitiek.. ;)