Tema: Re: Problema! Katinai
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2010-10-27 01:19:29
disclaimer: namie laikau katina

problema yra ne KATINAI, o ZMOGUS ju nepriziurintis. taigi reikia su JUO
aiskintis.
o ne su katinais. nes su vienais issiaiskinsi - jis pagal savo natura
kitu atsives..

taip ir kariausi?

geriausiai aisku butu rast istaiga, kuri pas ji periodiskai lankytusi ir
baudas detu uz gyvunu neprieziura.. nuolat detu.
gal zmogui babkes baigtusi ar apsigalvotu ir pasiliktu viena koki kasara
vietoj 15likos..