Tema: Re: WTF ? True or false?
Autorius: min2x
Data: 2010-10-21 15:58:59
Dėmesio !!! Prie greičio 110 km. I valanda ir aukščiau kuro 
ekonomijos nėra.

http://www.aktivna.lt/lt/panaudojimas



"esquires" <esquires@idiods.com> parašė naujienų 
pranešime:i9pcil$qm7$1@trimpas.omnitel.net...
> http://www.aktivna.lt/lt/atsiliepimai?start=1
>
>
> -- Aš turiu mikro autobusą Mersedes 308, dyzelis: Aktyvatorių 
> naudoju nuo šių metu kovo mėnesio. Tepalu taupymas – du litrai 
> ant šimto kilometru.
>
> - Aš pastačiau viena Aktyvatorių savo Hundai Elantra, dabar 
> pilno bako man užtenka 130 km.
>
> - Aš turiu dvi mašinas - Peugeot Boxer, 96 metu ir nauja 
> Mazda. Aktyvatorių pastačiau Peugeot, pagerėjo pajėgumas, 
> pradėjo traukti kaip Mazda.
>
> - Pastate D- Aktyvatorių savajam Audi 80 (90-uju metu). Augo 
> variklio pajėgumas. Tikrai yra kuro ekonomija. Iki pastatymo 
> CO buvo 2,23%, po pastatymo – ?? –0%. Mano autoservise tokie 
> parodymai auto meistrą įvedė įšoka
>
>
>
>
>
> "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message 
> news:i9pc2s$pu9$1@trimpas.omnitel.net...
>> nesudaro problemu netgi nustatyti is kokios kalbos. bet kokiu 
>> atveju faktas, kad originalo autorius ne piena gere, bei ne 
>> prima ruke:
>>
>> Bet kurie degalai, nepriklausomai nuo to, kur jie yra 
>> saugomi, pastoviai reikalauja temperatūros ir drėgmės 
>> poveiki. To rezultate jie išsiplečia ir susispaudžia, bet 
>> angliarūgštė (bet kurio kuro pagrindas) formuoja 
>> molėkuliarines grupes - «susikondensuota molekulę», kurios 
>> variklyje nesudega pilnai.
>>
>>
>
>