Tema: Re: WTF ? True or false?
Autorius: esquires
Data: 2010-10-21 15:44:05
http://www.aktivna.lt/lt/atsiliepimai?start=1

-- Aš turiu mikro autobusą Mersedes 308, dyzelis: Aktyvatorių naudoju nuo
šių metu kovo mėnesio. Tepalu taupymas – du litrai ant šimto kilometru.

- Aš pastačiau viena Aktyvatorių savo Hundai Elantra, dabar pilno bako man
užtenka 130 km.

- Aš turiu dvi mašinas - Peugeot Boxer, 96 metu ir nauja Mazda. Aktyvatorių
pastačiau Peugeot, pagerėjo pajėgumas, pradėjo traukti kaip Mazda.

- Pastate D- Aktyvatorių savajam Audi 80 (90-uju metu). Augo variklio
pajėgumas. Tikrai yra kuro ekonomija. Iki pastatymo CO buvo 2,23%, po
pastatymo – ?? –0%. Mano autoservise tokie parodymai auto meistrą įvedė
įšoka