Tema: Re: WTF ? True or false?
Autorius: servisas
Data: 2010-10-21 15:49:14
:))))))

"esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message 
news:i9pcil$qm7$1@trimpas.omnitel.net...
> http://www.aktivna.lt/lt/atsiliepimai?start=1
>
>
> -- Aš turiu mikro autobusą Mersedes 308, dyzelis: Aktyvatorių naudoju nuo 
> šių metu kovo mėnesio. Tepalu taupymas – du litrai ant šimto kilometru.
>
> - Aš pastačiau viena Aktyvatorių savo Hundai Elantra, dabar pilno bako man 
> užtenka 130 km.
>
> - Aš turiu dvi mašinas - Peugeot Boxer, 96 metu ir nauja Mazda. 
> Aktyvatorių pastačiau Peugeot, pagerėjo pajėgumas, pradėjo traukti kaip 
> Mazda.
>
> - Pastate D- Aktyvatorių savajam Audi 80 (90-uju metu). Augo variklio 
> pajėgumas. Tikrai yra kuro ekonomija. Iki pastatymo CO buvo 2,23%, po 
> pastatymo – ?? –0%. Mano autoservise tokie parodymai auto meistrą įvedė 
> įšoka
>
>
>
>
>
> "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message 
> news:i9pc2s$pu9$1@trimpas.omnitel.net...
>> nesudaro problemu netgi nustatyti is kokios kalbos. bet kokiu atveju 
>> faktas, kad originalo autorius ne piena gere, bei ne prima ruke:
>>
>> Bet kurie degalai, nepriklausomai nuo to, kur jie yra saugomi, pastoviai 
>> reikalauja temperatūros ir drėgmės poveiki. To rezultate jie išsiplečia 
>> ir susispaudžia, bet angliarūgštė (bet kurio kuro pagrindas) formuoja 
>> molėkuliarines grupes - «susikondensuota molekulę», kurios variklyje 
>> nesudega pilnai.
>>
>>
>
>
>