Tema: Re: Pagelbekit su masinos issirinkimu iki 65kilolitu. Aciu.
Autorius: Joy Division
Data: 2010-10-21 10:11:55
nezinau ar normali:
- gili? - galima sakyti taip - beveik 95cm pagal dugna;
- auksta? - ne, 38cm per vargus ir tai ne per visa ilgi, nors vietomis ir virs 40cm truputi yra.. vat aukscio jai labiausiai ir truksta..
- dvimetrine dviaukste supakuota lova bagazinej-salone vezti gali - beveik drasiai (bagazines aukstis ant ribos), o pvz supakuota vaikiska lovele ir taip salone ant grindu telpa..